18 Ocak 2011 Salı

Hayrolsun rüyamız =)

Ne zamandır kafamda profesyonel bi fotoğraf makinası almak var. 3-5 yıldır bunu belirli aralıklarla dile getirip duruyorum.Ama şu son bi kaç haftadır aşağıda da bahsettiğim yeni girişimler muhabbetiyle bu durumu da artık bi kesinliğe erdirdim. Yetkili mercilerle de konuştum onayımı da aldım. Artık gerekirse sorunlu ergen, parçalanmış aile çocuğu triplerine giricem bi de biraz yemicem içmiycem hatta şu çocuk oyunu dalgasına ekstradan kazanıp bişeyler biriktiricem ve en geç 6 ay içinde bi makine alıcam ben arkadaş! Yeter yani bu fikri icraate geçiremeden bu kadar süründürdüğüm... Düne kadar ne alıcam nası bişey alıcam yok canon dur yok nikondur derken bi türlü karar verememiştim ama dün gece rüyamda bana gelen paketin içinden cillop gibi bi Nikon D3100 çıkınca en sonunda kararımı da verdim hedefe kitlendim. Az kaldı az...yakında benimsin beybi =) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder