4 Kasım 2011 Cuma

Kediler Güzel Uyanır

Dün ölüm resmen burnumun dibinden saatte yaklaşık 100 km hızla geçtiii... ve gitti.
Bi de geçerken üfledi böyle suratıma serin serin, dalga geçer gibi.

Gözlerimi kocaman açıp, aramızdaki yarım adıma bile denk gelmeyen mesafeden baktım şöyle bi kendisine;
Hıııııııııııııııı.... dedim sonra.
Hı-hı!  Tabi!
Oldu.
Başka...?

Bir köşede, hayatımın uzun metrajlı gösterimini izletebilme potansiyeline sahip "yarım" adım, diğer bir köşede de zamanında verilmiş sadakalarım....
Gong çaldıktan sonra sadakalar daha ağır basmış olmalı ki sizin de farkettiğiniz üzere şu an hala burdayım :)

Aslında film şeridi mevzusunu bilmem de, o an saniyenin bilmem kaçta kaçında kafamdan geçen düşüncelerin sayısının, önümden geçen arabanın hızıyla kapışacak seviyede olması da enteresan bi durumdu tabi.
Şu insan beyni cidden acayip yani. Bildiğin bi tuhaf!
O an düşündüklerimi söylesem elinizi ayağınızı nereye koyacağınızı şaşırıp en sonunda bana bi tane patlatıp oturup gülersiniz yani... o derece!
Neyse ama, daha fazla ölümden bahsetmiycem, korkmayın.
Ölümden başka şeyler de var bu hayatta...Doğum var mesela... :P
Sonra İyi ki doğan insanlar var. Bazı bazı doğumlarının ve varlıklarının 3. tekiller için anlamlarının farkında olmazlar... Onlar kendilerini birer "Hiç kişisi" olarak görseler de aslında içlerinde çok fazla "iyi ki" barındırırlar.
Hem "yok" olmak "hiç" olmak kolay değildir zaten öyle... ama "bir şey" olabilmek de meşakkatli iştir. Ayarı iyi tutturmak gerekir. ;)
Bu yüzden bana öyle yokluklarla gelmeyin sayın izleyen. Çünkü siz en az bu yazı kadar varsınız! Kimse için değilse bile benim için varsınız!
Çok görmem çok gelmem çok aramam belki... ama esasında mütemadiyen aklımdasınız ;)
Ve İyi ki doğmuşsunuz, iyi ki de yanımdasınız.
Kediler güzel uyanır bunu da unutmayınız. ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder