11 Temmuz 2012 Çarşamba

Higgs Top 5

Şimdiye kadar paylaşmaya kıyamadığım çok şarkı var, ama şunun şurasında kıyamete de bir şey kalmadı.
Protonlar salınımını tamamlayıp çarpışmış, üstüne bir de tanrı parçacığının parçacığı bulunmuşken ben hala neyin kafasındayım acaba? 
Artık benim de insanlık adına bir şeyler yapmamın vakti geldi!!!!(!)  
Değil tabi...
(Hayır, insanlar dünyanın bi yerinde mikro teknolojilerden bilmem nelerden enerji kaynakları bulup, aklımızın alamayacağı şeyler keşfedip üretiyor, biz burada bütün gün dandik bi ekrana kitlenip yok Tom Cruise ve David Beckham ın basılması, yok şunun selülitleri, yok bunun sevgilileri... carttır curttur saçma sapan geyikler çevirerek dünyayı kurtardığımızı sanıyoruz. Çok bozuluyorum bazen. =( 
Ne yalan söyliyim bilim insanlarını gördükçe kendimi aşırı faydasız hissediyorum. Hoş değil bu durum!
Neyse... ) 
Kıyamete son 6 dayken ben de size bi güzellik yapıyım dedim işte. Bari bu yolla birilerine iki gram faydam dokunsun. =p
Alın bakalım size "Sevdiğim kadınlar ve taptığım şarkıları".
Önemsiz insanların ulaşamayacağı yerlerde saklayınız, kıymetini biliniz!

Oh Land- Sun Of A Gun
                                                               
                                                                     
                                                                                Yani:
Şarkıları orda burda paylaşıp folloş etmeyin. Adam olun!
Öpüyorum.


Kimbra - Settle Down


The Do- On my Shoulders

                                                                   

  
Pur: Pur - Good For Nothing




Anna Nalick - Consider This


                                                                         


Dip not: Yazıların arkasındaki saçma beyaz arka plandan da bi kurtulamadım gitti yarrab! Ne biçimmişim.... =/ 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder